2007年7月26日 星期四

豆豆居然咁大胆!!

其實呢篇blog .都有諗究竟分去麻甩b度 定 貓貓度 好?
但又覺得今次豆豆 係一個 突破性的進步,實在好值得記住.於是把分類選去貓貓豬

去過我屋企的,都會知道我的啤梨好惡.而豆豆就好驚人.
因為你會見到啤梨多數都已一副戰鬥格.仲成日係度fee ; 而豆豆呢!! 你係絕對唔會見到ge
所以真係冇幾多個人見過豆豆的真身ga 咋!!

都係因為呢兩年多咗啤梨同佢一齊生活.佢先活潑番.起碼我每天都見到佢( 養頭四年,真係見唔到.佢每日都喱係柜底.等冇人係屋企同半夜先出來食野和去廁所)

但今次佢同麻甩B 居然四目交投.真係連我都好驚訝呢!!
大家一齊睇下豆豆呢個最大GE 進步

話說阿B巳開始係梳化食緊手指,準備找周公. 但突然地下出現一舊黑色影


豆豆極少係外人面前出現,包括我媽.
媽咪仲話豆豆自從搬咗過黎之後.便沒見過牠一次(以前豆豆叫最痴我媽咪ga la,其他人返工返學.佢都會走出黎係我媽面前行來行去)


啤梨可能沒有話俾豆豆聽,今日有小魔怪 麻甩b 入侵屋企


因為啤梨fee過阿b .阿b 好驚啤梨ga .直情聽到啤梨個頸鈴響. 佢都即刻跑番去梳化
所以佢覺得豆豆唔會fee.好神奇!!



婆婆屋企有隻松鼠狗叫豆豆.阿b 成日都 蝦佢
但阿b : 我呢隻豆豆雖然唔惡.但係緊要關頭佢都會fee 你的!! 所以唔準蝦小動物呀!!

而豆豆最後都坐咗一陣先喱番埋. 今次第真係好叻呀!!希望佢越黎越唔怕人la!!


16 則留言:

  1. 佢真係好大膽呀!不過睇真d似係望完呀b之後搵路走!

    回覆刪除
  2. 第一張相豆豆個樣好得意呀,得意個啤梨多多聲,呵呵呵  

    回覆刪除
  3. carmen: 你再話我啤梨.你因住我唔俾你抱阿b呀!!

    回覆刪除
  4. 你個經理人竟然咁樣對我,好傷心呀>_<

    回覆刪除
  5. 豆豆點解會咁怕人既?! 會唔會以前被人蝦過呀?!

    回覆刪除
  6. 豆豆d手腳縮得咁埋...會唔會腳痺痺???

    回覆刪除
  7. 哈哈... bb vs 貓貓

    回覆刪除
  8. man man! Who is 麻甩b?? your baby? or your brother?

    回覆刪除
  9. oh i just go to Las Vegas for vacation (come back today) and i'll post many many beautiful photo in my blog, come in and see la. but not now!

    回覆刪除
  10. bb笑得咁奸既咩.... haha

    回覆刪除
  11. haha....BB奸笑.... 豆豆叻叻喎,有進步。

    回覆刪除
  12. 今次豆豆真係好大進步呀,我見到佢真面目都好榮幸 ~~~你的對白都夠哂精警呀~~好似睇緊連環圖咁追看~~你都住天水圍,咁得閒咪可以約你出來見下試下你手勢lor~

    回覆刪除
  13. 兩個公仔都形容得啤梨同豆豆好似呀!!

    回覆刪除