2007年7月15日 星期日

再來黑森林

其實己經整過黑森林好幾次了.而且自己仲勁鍾意食ga

但都另願出街買.因為覺得有少少煩.而且又會攪到周地朱古力...好污糟

而且更要開冷氣整.因為紋cream 同灑朱古力都會好d .姑寒的我當然唔捨得開冷氣整蛋糕啦!!



但今次因為Emily 想親手整一個蛋糕俾男朋友.但她說弄什麼蛋糕也行.
咁我就諗住整黑森林啦.一個同兩個的分別都唔差幾多
順便仲可以補番俾wendy 媽生日

今次是我整了咁多次中,整得最
的..而且好好味啊!!
(
睇番上一次.真係差d!!)
不過今次的內餡我偷懶用咗提子味啫喱粉+車厘子.(因為上次試過,我覺得好好味.而且仲易d.冇咁煩)

這是我整的.那些薄薄的朱古力樹皮.一拿上手便溶了.好煩


這便是emily 整的蛋糕.我只是幫了手少少.也好漂亮啊!!
用朱古力針原來冇咁易溶.灑得方便d



 


9 則留言:

  1. 好靘呀.等我又去學先  

    回覆刪除
  2. 我都係好姑寒, 除咗zzz...之外, 平時唔會開冷氣..所以熱到唔想旭...

    回覆刪除
  3. 靚到好似o係街買果D咁呀...

    回覆刪除
  4. 你可以試下用紙卡屈住彎彎地咁拎朱古力皮, 咁就唔怕溶啦~

    回覆刪除
  5. Christina 小魚仔2007年7月15日 晚上10:59

    下次教你整焗雲石芝士餅 ~ 好容易整咋。

    回覆刪除
  6. 你真係好勁ar! 靚到可以law出去賣了!

    回覆刪除
  7. 我最仲意食既黑森林

    回覆刪除
  8. 好多謝你教我整蛋糕呀!!不過就辛苦你了!!好滿足呀,第一次做蛋糕,感覺勁好!

    回覆刪除